Bagaimana Cara Nak Mendaftarkan Keahlian Shaklee?

Selalu juga selama saya berbisnes Shaklee ni, ada yang bertanya, "boleh dapat harga member ke?"

BOLEH DIK...


Caranya - awak kena jadi member sahaja. Dijamin awak boleh dapat harga ahli.

Mungkin ramai yang rasa, leceh kot nak jadi ahli Shaklee ni. Kena bayar yuran macam-macam. Kena cari downline, kena bisnes, kena simpan stok, kena bla bla bla...

Tak pun. Takde sapa suruh pun. Jom Cik Leen terangkan sikit kelebihan dan cara-cara nak daftarkan keahlian Shaklee.

MANFAAT

💗 Dapat harga ahli, lebih kurang 20% jugak tu diskaunnya. Berbaloi sangat bila awak selalu nak top up supplement Shaklee
💗 Dapat starter kit Shaklee yang ada macam-macam info pasal produk. Cantik ye, bukan style lepas batuk di tangga je. Macam dalam gambar kat bawah ni.


Starter Kit Baru Ahli Shaklee
Photo credit: www.vitaminsuci.com

KENAPA NAK BERDAFTAR DENGAN SAYA?

Sebab....

1. Saya akan tolong daftarkan daripada A-Z. Anda cuma buat pembayaran harga yuran je. Jangan risau, tak ada komisyen diberi kepada saya setiap kali saya daftarkan ahli. Memang free je. Daftar pun boleh buat online je, saya isi borang macam di bawah:


Contoh Borang Keahlian Shaklee


2. Saya boleh tolong uruskan pembelian produk Shaklee dan COD kepada anda (kalau dalam kawasan Penang). Boleh pos ke seluruh Malaysia juga.

3. Saya akan beri info tentang kesesuaian pemakanan supplement untuk anda. Dari produk apa, bila nak makan, apa yang tak sesuai, etc.

4. Kalau terasa nak join bisnes Shaklee, saya akan bagi tunjuk ajar dan guidance macam mana nak buat. Saya masukkan dalam group support untuk aktiviti. Saya buat coaching - online dan offline (kalau nak je). Baru meriah. Buat berkumpulan ni, semangat dia lain sikit.

YURAN KEAHLIAN

Nak jadi ahli Shaklee, yuran ada 2 jenis:
1. FREE 😁 - Untuk layak dapat keahlian free ni, kena beli produk Shaklee bernilai 200UV (nanti dah jadi member, boleh tau setiap barang ada berapa UV = Unit Value). Lebih kurang RM700

2. Bayar RM65 sahaja + penghantaran starter kit bernilai RM10


CARA PENDAFTARAN

Isi sahaja info di Google Form di link bawah ni. Klik sini ye ⇩:

Borang Info Ahli Shaklee

Nanti dah isi dan nak buat pembayaran, saya akan hubungi anda. Boleh buat pembayaran di akaun saya:

Bank: CIMB Bank
Nama: Noorazleen Suhaimi
No. akaun: 7019761138

HUBUNGI CIK LEEN TERUS UNTUK PERTANYAAN

Kalau rasa tak jelas penerangan saya ni, jangan malu-malu ye. Boleh call saya di 012-436 4757 atau klik kat sini:


http://azleensuhaimi.wasap.my


Comments