COD Shaklee Penang (dalam pulau) - Bayan Baru, Sg. Nibong, George Town, Bayan Lepas, Bukit Jambul

Assalamualaikum dan selamat pagi semua ๐Ÿ˜Š

Awak cari pengedar Shaklee terdekat di Penang ke? Atau yang kalau jauh pun, boleh drive sampaaaaiiii ke depan gate awak nak hantar barang?

Saya la orangnya.. ada je ni ha




Saya mula makan produk Shaklee ni sejak tahun 2016. 
Ceritanya macam ni... saya kerja keluar masuk site. Turun naik bukit. Drive jauh2. Dulu badan selalu penat, bila panas pulak, boleh gerenti la akan dapat migraine. Tapi saya buat donno je la sebab pada saya biasa la tu kot... penat, stress. Memang dapat macam2 penyakit. Handbag sentiasa standby macam2 jenis ubat dari ubat migraine sampai ke ubat gastrik. Lengkap ko.. mcm farmasi bergerak.

Bila pregnant, saya start consume Set Prenatal Shaklee. Hajat di hati tu cuma nak bagi baby zat2 yang terbaik. Lagi pun sebelum tu memang saya ada makan jugak OsteMatrix sebelum tu untuk sakit tumit. So dah familiar dengan brand Shaklee.

#ShakleeEffect saya ni tidak la meletops ๐ŸŽ‰๐ŸŽŠ esok bangun boleh terus lari marathon. Tapi lepas beberapa minggu saya makan tu saya perasan saya takde migraine, tak penat, turun naik bukit, tangga, ramp segala selamba je macam masa tak pregnant. Kulit makin gebu, rambut makin lebat. Tak syok ke? 


Lepas pantang, baru saya start serius berbisnes Shaklee. Suka betul tengok bila orang lain rasa manfaat yang kita dah rasa. Macam spread the joy gitu..

Saya cover area Penang, kebanyakannya dalam pulau la, nak kat seberang pun boleh tapi hari minggu je la. So orang Bayan Baru, Sg. Nibong, Bukit Jambul, Jelutong, Georgetown, Bayan Lepas, Teluk Kumbar, siapa nak order Shaklee, boleh contact Cik Leen ye.

Sapa yang rasa tak pasti bagus ke tak, nak makan untuk apa, macam mana, jangan malu-malu. Saya memang akan tolong dari pilih produk yang sesuai, bajet, orderkan barang hantar sampai depan rumah, ajar cara makan yang betul, repeat order. Eh semua full ccyle la kiranya! 

Tanya tu kan free je... Klik je kat sini



Klik icon wasap ni kalau nak borak-borak dengan Cik Leen k

#tribebloggerstargazer  #shakleepenang  #thevitacandeeshop




Comments